Image

Programma/Pakket eigenschappen

Madstudio, webdesigner/ontwerper heeft voor  het taxi bedrijf een speciaal pakket samengesteld.

Met de KM  boekings module  is dit  een extra service naar de toekomstige  klanten van uw taxi bedrijf.

Een compacte , heldere rit-reserverings mogelijkheid voor uw klanten.

Nee, dit is geen UBER-clone  of  bedoeld voor directe ritten verwerken/rijden.

Dit is een echt reserverings programma, voor ritten op afspraak. Boekingen  altijd  op zijn vroegst 24 van te voren. Hierdoor  heeft u altijd de mogelijkheid, om binnenkomende aanvragen goed te verdelen/in te schalen of in uw agenda /kalender te plaatsen.

Voor deze boekings module  heeft u wel een persoonlijke GOOGLE DIRECTIONS API code nodig.

Aan te vragen via Google

Toepassing

Laat uw klanten direct  van adres naar adres  de route  incluis  Km en  geschatte kosten zien.

De klant kan ook een luchthaven kiezen als begin (ophalen vanaf airport)  of bestemming (brengen naar airport) .

Hierna kan de "klant" op eenvoudige wijze de reservering  via een paar heldere stappen afronden.

Standaard is  "contant afrekenen met de chauffeur" maar ook betalen via PAYPAL is mogelijk  en als extra met een IDEAL betaal module. Hiervoor is wel een MOLLIE account noodzakelijk (gratis aanvragen >>Kleine vergoeding per boeking.)

De tarieven  kunt u aanpassen. Bijvoorbeeld: een basis startkosten bedrag,  een Km prijs voor de eerste 40 Kilometers en  voor langere afstanden voegt u een zogenaamde zone in. Zone 2 zou dan kunnen zijn : van 41 tot 80KM, gevolgd door zone 3 welke een tarief weergeeft voor 80 tot 200 Kilometer.

Zo heeft uw klant  direct een inzicht van de ritprijs.

Bij deze module   kunt u ook wagen types instellen  elk met hun eigen opstart tarieven en Km-berekening.

Voor een sedan, een minivan of een suv kunt u op die manier voor elk type voertuig een eigen calculatie door het programma laten maken.

Maar er is meer. Heeft uw bedrijf  meerdere wagens op de weg dan  kunt u  per wagen type ook eigen chauffeurs toekennen..

Hoewel dit programma  niet de zgn "DISPATCHER"  technieken in zich heeft, kan het met de aangevraagde ritten per autotype en per chauffeur een email sequentie starten, waarbij  de rit  aan chauffeur nr 1 wordt aangeboden. . Heeft deze na een door u zelf ingestelde tijd nog niet de rit bevestigd, gaat het programma door naar chauffeur nr2  enz enz.

Dit kan handig zijn als u met een aantal "vaste "chauffeurs rijdt.

In de praktijk is het echter vaak veel directer en efficienter als u  de binnenkomende boekings aanvragen door uw administratie  handmatig   naar een kalender systeem verwerkt. Dan kan elke chauffeur zijn aandacht op de weg houden en doet de administratie de planning.

Het programma heeft geen GPS tracking, dus het houd ook niet de posities van uw wagens bij. Dit is ook niet echt nodig, omdat de ritten altijd  in de toekomst liggen en niet a la minute hoeven worden verwerkt.

Boekings emails verwerken/bijhouden

Via een simple handeling ( op uw eigen administratie computer) kunt u de binnenkomende rit aanvragen  direct verdelen naar een (voor kanten onzichtbaar) Kalender op uw website.  Maar ook naar de Agenda van bijvb Google.(Onze support afdeling kan u hierbij adviseren/helpen) Kijk zelf : onder in de footer van deze pagina  kunt u inloggen: gebruik als usernaam : demo en als wachtwoord : demo.     Boven in de menubalk wordt de onzichtbare kalender nu getoond omdat u bent ingelogged.

Natuurlijk zijn alle boekingen ook direct in een browser te volgen.Op Tablet of smartphones Hiervoor hoeft u enkel in te loggen met uw accountnaam+wachtwoord en een compleet ritten overzicht met de status van de aanvragen staat keurig op volgorde.

Mocht u er niet direct uitkomen, wat voor u  en uw bedrijf  de beste afhandelings methode zou zijn, dan is er onze support afdeling /webmaster  die u bij het inrichten van deze combinatie adviezen kan geven of het via een online support programma, zelfs  voor u  instaleren.

ps: ***een bedrijfs of kantoor computer moet natuurlijk wel goed zijn ingericht. Onze IT support afdeling is er niet voor achterstallig computer onderhoud. Voor alle on-line support sessies wordt een klein tarief berekend.

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Direct ritten aannemen / uitvoeren

Naast het vooraf online reserveren/boeken zult u waarschijnlijk ook openstaan voor het aannemen van directe rit aanvragen.
Dan is "BELLEN "meestal het geval.
Hiervoor kunnen wij een Bel-module toevoegen welke  via mobieltjes direct uw "directe ritten" telefoonnummer kan kiezen .
Werkt u liever met "WhatsApp" dan kan het groene vignet je (met telefoonverbindingsnummer) op elke pagina van uw website komen te staan.
 
U bent een taxi bedrijf , wij zijn een webdesign onderneming die met en voor u mee denkt!
Image
Image

Prijzen en tarieven:

Dit speciale Taxi-web pakket kunnen wij aanbieden, omdat wij webdesigners zijn. Toegespits in ontwerp voor kleine en middelgrote ondernemers.

Voor het complete pakket, incl. domeinnaam/hosting/paginaontwerp/boekingsmodule etc zijn de kosten €475,=  Dit is eenmalig .

Toevoegen 3x vaste prijs formulieren (brengen naar, ophalen vanaf ,retourboeking) voor luchthavens € 45,=
Jaarlijkse kosten voor domeinverlenging+hostings ruimte slechts €75,= p/jaar.

Voor de Km berekening dient u zelf GooGleDirections API aan te vragen (zie  boven)

Voor IDEAL betalen moet u zelf een Mollie account aanmaken.(zie boven)
Uitgebreid Online support abbonnement voor aanpassen rit tarieven/email-koppeling of overige adminstrative computer zaken, intekenen per domein  17,50 ( eenmalig)


Heeft u al een website , dan bestaat de mogelijkheid om de module via "InLineFrames" aan uw eigen website te koppelen via een "Deelnemers account". Prijs info op aanvraag.

Image

**** Taxi-GoldPakket  is een "webdesign concept", ontwikkeld door MADSTUDIO en is niet als zelfstandig pakket los verkrijgbaar. De pakketten worden enkel in combinatie met webdesign+hosting aangeboden. Werkt uw bedrijf met vaste tarieven voor de luchthaven ritten, dan kunnen hiervoor eigen boekings formulieren voor worden aangemaakt : Brengen naar,ophalen vanaf en gelijk retourboeken. Basic-support + instellen /aanpassen tarieven  wordt verleend gedurende de drie eerste maanden na oplevering. Hierna is support tegen geringe vergoeding mogelijk.